Evolution bill may lose its 'origins of life' wording

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Mar 10 13:23:59 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie heeft op donderdag, 2 maa 2006 om 04:14 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Lenny eronder..
>
> Prachtig deze manier van argumenteren.
> Eerst een betekenislose stelling.
> Dan de "ik ben erg bescheiden"
> En als sluitstuk...
> Een beschuldiging vanuit het ongerijmde, vervat in een
> vraag...
>
> You gotta love it
> Bodar, piece of work!

kijk, nog een bodar fan, ik ben er ook zo gek op lenny
al was het maar omdat ik als dissident noodgedwongen, maar toch leuk,
midden tussen dat volkje ben gaan wonen
in 1967, maar dat hypocriete wollige taalgebruik is nog steeds een bron
van wekelijks, zo niet dagelijks, genoegen.
  :))

gr elma, altijd blij met kleine stiekeme genoegens. ;)