Minachting VVD voor terraspartij D66 spreekt boekdelen

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Mar 10 13:39:38 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op zaterdag, 4 maa 2006 om 10:51
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> Kijk maar naar Van der Laan die tijdens het TweeVandaag-debat de meest
> benepen VVD-punten verdedigt als vertegenwoordiger van een opnieuw
> gehal-
> veerde kiezers-aanhang. En het ergste moet nog komen: het
> sociaal-liberaal
> manifest zal een 'terrasprogramma' blijken - het eeuwige D66-borreluur
> is
> aangebroken. Dit is geen homo-gevogel meer, dit is sado-masochisme.

grin, sado-maso moet je voor je lol doen lieverd, niet in de politiek.

> Niemand die het kan begrijpen. Ik denk dat Van der Laan het zelf ook
> niet
> begrijpt. Ze had, net als al die andere opschudders en terraszitters,
> lid
> van de VVD moeten worden. Daar hoort ze thuis - en dan zou D66 veel
> ellende
> bespaard zijn gebleven.

neeneee marc, verkeerd gedacht, ze is veel te goed voor de vvd, ze
trekt daar waarschijnlijk nog stemmen naar toe.
en ik ben  juist zo blij nu met jongetje rutten.

> Was het maar alvast Paascrisis.

LOL, nee nog eerst een beetje lentegevoel krijgen,

gr elma, nu op de fiets en tussen de buien door naar feestje