In belang van oogstjaar

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Thu Mar 9 16:05:08 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen wrote:
> Daarbij komt dat het nog nimmer bewezen is dat de rokers ons extra
> zorgkosten kosten.

Is dat echt zo? Ben ik dan altijd vals voorgelicht?
Denk je eens sociaal te doen, de maatschappij wat kosten te besparen door te
stoppen (ga nu mijn zesde week in), blijk je het helemaal voor niets te doen.
Zoals Jack Kennedy zei toe hij de foto's van de raketten op Cuba te zien
kreeg: "Fucked again..."

> Ieder mens moet immers ergens aan dood gaan en zij
> die 10, 20 jaar langer leven, kosten de maatschappij weer geld aan
> persioenen, uitkeringen, andere ziekenhuiskosten, rollators, of weet
> ik
> wat.

Begrijp ik dat je hier een pleidooi houdt om de maatschappelijke kosten te
verlagen: 'Helpt elkaar dus dampen maar'?
;-)

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink