Oops: Hirsi Ali volgt Van *Aartsen* op als fractieleider

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Mar 8 11:32:25 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op woensdag, 8 maa 2006 om 08:47
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ik eerder,

hè wat jammer nou.
ik zat al klaar om de vvd te feliciteren met hun moed.

>  Marcus, je lult. Schrijf ik die naam ook nog fout in de subject line.

LOL. jij bent wakker vandaag

ik heb je geloof ik nog geen compliment gegeven sinds onze eerste
kennismaking op 14 september j.l.

bij deze dus: je subject regel is uit de kunst. dank voor mijn brede
grijns op wereldvrouwendag, Dr. Marc-Alexander Fluks. ;))

gr elma