Van Aartsen weg als fractieleider

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Mar 8 11:14:24 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Raimond,

Ik voel helemaal met je mee. Als D66 raadslid in Utrecht -hier hebben we
gisteravond met 3 zetels en meer dan 7% van de stemmen ook goed gescored-
werd ik door het VVD smaldeel in de fractie vaak het tiende Groen Links
raadslid genoemd, maar ik vind het geen redelijk alternatief voor D66.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht