Minachting VVD voor terraspartij D66 spreekt boekdelen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Mar 4 15:57:57 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Paascrisis Marc? Valt er nog meer in te leveren dan?
Een ding schat ik Lousewies beter op in, ze zou nooit zeggen een dergelijk
kabinet niet aan een meerderheid te helpen. Je weet maar nooit als het toch
zo uit zou komen dus zeg je maar beter niks.
Maar het pluche waar je dat allemaal voor doet wordt zo langzaam aan wel en
keihard houten bankje. Maar dat is natuurlijk sado-masochisme wat je
aanhaalt.

Ger