Bestaat er wel een 'Iraanse homozaak' ?

Sat Mar 4 15:33:28 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 4-mrt-2006, at 15:17, Ger wrote:

> Pfffft, zo moet je elk woord spellen en uitleggen. Ook zonder
> diploma van school gegaan of lid van de VVD?

Nee hoor Ger, dat hoeft echt niet. Maar dit is een discussielijst -
al lijkt
Fluks dat nogal eens te vergeten - en in een discussie hoor ik graag
*argumenten*.
In plaats van ongefundeerde verdachtmakingen en Telegraaf-gereutel.

Wat de zaak zelf betreft; ik heb even contact gezocht met het COC.
Het rapport van Forbes wordt waarschijnlijk later deze maand in Londen
gepubliceerd. Tot die tijd rust er een embargo op en daarom staat het
nog niet online.

Erik vdMb

(Ik heb een Atheneum-diploma en drie zwemdiploma's. Ik ben van geen
enkele politiek partij lid, dus ook niet van de VVD.)