Seniorenmoment van Zalm?

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Mar 1 18:17:16 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp heeft op dinsdag, 28 feb 2006 om 21:42 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Seniliteit zal het niet wezen bij Zalm, eerder consequent vasthouden
> aan een verkiezingscampagne met als hoofdmotto: opvallen, ongeacht > hoe.

zou het?
zou hij, de eminence grise van de liberalen, zich nog gelegen moeten
laten liggen aan de wensen van de partij en de grillen van de kiezers?
op een gegeven moment is voor een politicus met verdiende sporen toch
ook ooit het moment aangekomen waarop hij zich niks hoeft aan te
trekken van dit soort gepaar met kruipende miertjes?
tenminste, als ik hem was, I wouldn't stoop zo low.

> Het Goebbelstheorema.

hmmm
formuleer dat theorema eens ajb voor een vergeetachtig oudje ajb hv,u?

> Die scheldspotjes tegen de PvdA beklijven ook al niet.

'roos' bedoel je? ;) die beklijven prima toch?
wouter zei tijdens buitenhof ook al dat die spotjes niet vaak genoeg
vertoond konden worden ;D

>  Wanhoopsinitiatief? Mogelijk, zeker nu VVD-Franssen tevens
> provinciebestuurder afstand moest nemen van Zalm...

ach, frapper frapper toujours toch, zo werkt reclame? je zegt het
hierboven zelf:

> opvallen, ongeacht hoe.
>
> Winst? Misschien een zeteltje van Wilders?

nou, de ondergang van onze niet zo jonge mozartkapseldrager kan mij
niet snel genoeg gaa.

nee, prima werk zalmpje, ga zo door. :D

gr elma