Hihi, Donner serieus nemen

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Mar 1 13:06:36 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker heeft op dinsdag, 28 feb 2006 om 23:09 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik vind anders die rap van Donner heel erg knap. En goed gemaakt!

vinnik ook. maar ik ben geen echte rapkennerster

> Nogal vreemd van Weisglas om zich daaraan te storen...

ach, bert, voor de bühne, voor de bühne.
het ophouden van het decorum van zijn functie
trouwens misschien is dat wel errug nodig
het kiezersvolkje is nu eenmaal niet integraal slim, goed opgeleid en
beleefd.
voor we't weten gooit er iemand met een steen of een fles benzine met
een lontje eraan :(
geeft mooie tv, maar ik heb het liever rustig om me heen

gr elma