Evolution bill may lose its 'origins of life' wording

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Mar 1 13:01:59 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels heeft op woensdag, 1 maa 2006 om 12:19 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

hè jammer, mooie uitzending gemist

weet iemand hier uit het hoofd of en wanneer het herhaald wordt?
(je hoeft niet onder stoffige kastjes voor me te gaan zoeken hoor. ;)

en dank mark voor een goed artikel.

kost het geld, een abonnement op zo'n internet editie?

> Reformatorisch Dagblad - Internet Editie
>
> woensdag 1 maart '06
> WetenschapsredactieGeplaatst: 1-03-2006 | 11:20
> „Geloof staat niet tegenover wetenschap”
>
> DEN HAAG - „Het lijkt tegenwoordig vanzelfsprekend dat geloof in de
> evolutietheorie niet samen kan gaan met het scheppingsgeloof. Niets is
> echter minder waar. Veel christenen verdedigen met verve de
> evolutietheorie en Darwin was allesbehalve een godloochenaar. Een
> tegenstelling bestaat dus niet”, aldus prof. dr. R. van Woudenberg.

megaknip in interessante discussie, ik ben het eens met de Bert en de
Borst, maar dat zal niemand hier verbazen.

al moet ik zeggen dat ik aangenaam verrast was door de woorden van
slang bodar, die heb ik wel eens verwerpelijker horen prediken.

gr elma