Hihi, Donner serieus nemen

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Mar 1 03:02:04 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik vind anders die rap van Donner heel erg knap. En goed gemaakt!

Jemig Bert, kom, het slaat nergens op. Echt !!
Luister eens naar echte/goede rap. Bovendien Bert, rap is de taal van de
straat/het volk. En wat Donner brabbeld hoor je daar echt niet. :)

> Nogal vreemd van Weisglas om zich daaraan te storen...

Nou, Weisglas zelf is nogal vreemd, Bert. :)

Als die jongen nu eens met de TK bezig hield en met de democratie, maar
het is, behalve wat mooie woorden jaren terug, verder, allemaal niets
geworden. Dat ie zich daar eens weer druk over maakt.

BTW: hoe is het met MafCees afgelopen ? Probeert (opnieuw) begrip te
kweken voor ID, zo begrijp ik.

En, Tineke was helemaal in de wolken met onze nieuwe vaderlandse
evangelist ?

Ah jee, en hij mocht weer bij Andries Knevel op bezoek, net als Balkje.

Henk Elegeert (uw nee-ist ;) )