Evolution bill may lose its 'origins of life' wording

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Mar 1 02:11:10 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Na redelijk veel knip en plakwerk....

Ja ik lach er ook wel om maar je moet ze wel serieus
nemen want op het moment bepalen ze hier de politiek.
Ze hebben de Republikeinse Partij gestolen van de
republikeinen. Nou zie ik dat nog niet gelijk gebeuren
in Holland maar vlak Donner et al niet uit.
Mensen zonder al te veel bagage willen ergens bijhoren
en naar "spannende verhalen" uit de bijbel luisteren
met mevr. Waterval.
(Als ik dat zie vraag ik me altijd af of het de
geboorte van het kindeke betreft, of de 10.000
Filistijnen die om zeep gebracht werden met 1 (een)
ezelskinnebak..)

Wat momenteel in Idaho (1,2 mil. inwoners)gebeurd is
een proef ballonnetje om Roe vs Wade terug te draaien.
In California (32 mil. inwoners) is dit helemaal geen
issue. Onze Arnold Governator is een goeie Republikein
en moet uitkijken anders wordt hij uit de partij
gegooid door de fundie's.
Gelukkig werd tot nu toe het principe van "Stare
Decisis" door de Supreme Court op dit soort challenges
toegepast. Je weet et echter maar nooit.
Wat religie betreft is "The future of an Illusion" van
S. Freud nog steeds een aardig 40 pagina boekje om te
lezen.
dirkie
Veel knipknip dus maar met goede bedoeling...

http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?newsid=38320

http://www.family7.nl/images/photo/060225_060303_family7_programmering.pdf

http://mail.yahoo.com