Evolution bill may lose its 'origins of life' wording

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Mar 1 03:07:08 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Na redelijk veel knip en plakwerk....
>
> Ja ik lach er ook wel om maar je moet ze wel serieus
> nemen want op het moment bepalen ze hier de politiek.
> Ze hebben de Republikeinse Partij gestolen van de
> republikeinen. Nou zie ik dat nog niet gelijk gebeuren
> in Holland

Nou er zaten maar liefst 3 christenen het heel erg met elkaar eens te
zijn. Andries Knevel, MafCees Dekker, en die MP die op H.Potter lijkt. :)

> maar vlak Donner et al niet uit.

Die probeert zelfs al te rappen. :)
Waarom moeten die toch altijd ergens bevestiging voor zoeken?

> Mensen zonder al te veel bagage willen ergens bijhoren
> en naar "spannende verhalen" uit de bijbel luisteren
> met mevr. Waterval.

Zie je. Het sfeertje waarbij ze elkaar de hand boven het hoofd houden.
Maar Balkje zei het ook: "Als mensen echt steun behoeven dan krijgen ze
die ook". :)

> (Als ik dat zie vraag ik me altijd af of het de
> geboorte van het kindeke betreft, of de 10.000
> Filistijnen die om zeep gebracht werden met 1 (een)
> ezelskinnebak..)
>
> Wat momenteel in Idaho (1,2 mil. inwoners)gebeurd is
> een proef ballonnetje om Roe vs Wade terug te draaien.
> In California (32 mil. inwoners) is dit helemaal geen
> issue. Onze Arnold Governator is een goeie Republikein
> en moet uitkijken anders wordt hij uit de partij
> gegooid door de fundie's.

Nou, hij lijkt mij zijn aanhang niet af te willen vallen. Kan me
vergissen maar veel vrouwen die op hem stemmen ?

> Gelukkig werd tot nu toe het principe van "Stare
> Decisis" door de Supreme Court op dit soort challenges
> toegepast. Je weet et echter maar nooit.

Die was toch ook net overwegend naar rechts hellend geowrden?

> Wat religie betreft is "The future of an Illusion" van
> S. Freud nog steeds een aardig 40 pagina boekje om te
> lezen.

:) Indeed: "It would be an undoubted advantage if we were to leave God
out altogether and admit the purely human origins of all the precepts
and regulations of civilization."
http://www.pbs.org/wgbh/questionofgod/ownwords/future2.html

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Future_of_an_Illusion
Future of an Illusion - Wikipedia, the free encyclopedia

Henk Elegeert