Koerscrisis: Van der Laan dient geroyeerd te worden als D66-lid

Fri Jun 30 11:15:44 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En ik meende dat op het laatste congres ook door de leden is gezegd dat
het wellicht toen niet opportuun was, maar dat bij een volgende fout van
deze minister .......

Daarnaast maakt ze ook nog de fout om haar ego in deze kwestie voorop te
zetten en haar macht te misbruiken. Ik vond dat Pechtold er een mooi D66
thema van gemaakt heeft, de relatie burger/overheid.... Lousewies deed
het ook prima door er geen Ayaan-kwestie van te maken.