van de underground

Fri Jun 30 11:21:06 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je hebt wel een punt, maar is dat een reden om dan een falende minister
te blijven steunen? Omdat er in het verleden grotere fouten zijn gemaakt?

Als de kraan eerst vol open staat maar er op het laatst een drupje
uitkomt, stroomt de emmer nog steeds over. Bovendien is het dus niet
gevallen om 1 persoon (nou ja, 1 minister)....