van de underground

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Fri Jun 30 10:18:59 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is echt wel gek wat hier gebeurd. Afstandelijk
gesproken dan. Deze D66 lijst waar ik al jaren op zit
is populair gezegd definitief van de pot gerukt. 1200
e-mails over het politieke gebeuren en als slot het
vallen van het kabinet over een akkefietje waar het
sop de kool niet waard is. Waarom liet D66 en deze
lijst het kabinet niet vallen !zoals beloofd/gedreigd!
voor de uitzending van militairen naar verwiggistan.
Waar vele levens gevaar lopen en handen met geld kost
en voor ons een niet terzake doend geval is....
Neehee.....
Ze laten het vallen over het al of niet legale
nederlandschap van 1 (een) mensch. Dat valt hier aan
geen niet of weldenkend mens uit te leggen.
Stapel idioot
Jullie roken allemaal teveel whoopie weed denk ik.
D66 "weer de gebeten hond" nou da's best wel terecht
he

Ik moet er mee ophouden anders zit ik echt in mijn
broek te pissen van het lachen!!!
Brilliant!!

http://mail.yahoo.com