Hirsigate: Verklaring AHA

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Jun 27 18:51:56 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ze heeft dus gelogen dat ze gelogen heeft, dat is toch ook liegen? Of heet
dat in haar geval een onjuiste mededeling?
En waarom was ze zo snel dan met aftreden? Ze is er nu achter dat Verdonk en
de regering het geen liegen noemen en doet ze dat ook zo maar af. Dan houdt
ze dus haar Nederlanderschap, van tevoren was ze niet op de hoogte dat niet
gelogen had? Het is net echt, en dit moeten we nu wel geloven?
Maar ja, of wij het geloven is ook niet van belang, als de tweedekamer het
maar doet, of tenminste de coalitie.
De aanstaande leider van D66 gelooft het ook want die zit in het kabinet en
dan is dat verplicht toch?

Ger