hallo, daar ben ik weer :) en lousewies en zo

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Jun 26 15:06:02 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Eén advies: als angst je raadgever is, stem dan niet op D66"

Deze tekst staat erop de hoofdpagina van D66.

Dus mensen die angst hebben in te zullen leveren door het maar blijven
hervormen van dit kabinet moeten dus niet op D66 stemmen.
Alle mensen die werkeloos worden of zijn geworden, richting de Wia gaan of
herkeurt moeten worden. Mensen die allemaal de grote nadelige gevolgen van
de EU zien langskomen, zich zorgen maken om Uruzgan.
Zo kom je wel aan 2 zetels.

Ger

d66 blijft een aardige kleine partij, waar mensen die beschermd zijn
opgevoed zich goed thuis kunnen voelen.
maar voor wie in haar/zijn leven om een stukje welvaart heeft moeten
knokken ligt het anders. ik denk dat de voedselbank dan herinnert aan
de gaarkeuken en de bedeling, en imo zijn mensen terecht bang dat die
tijden terug kunnen komen, met alle vernederingen die daarbij kwamen
kijken.
voor mensen als lvdl en vooral zo iemand als brinkhorst, die me
altijd doet denken aan mijn schoonvader zaliger, nog net geboren in
de twintigste eeuw, maar de horlogeketting om de embonpoint en de
geur van sigaren in het driedelige costuum, voor zulke mensen dus (en
uit dat milieu komt lvdl ook) is het moeilijk voor te stellen hoe
zo'n gang naar de voedselbank voelt.

dus: mijn stem gaat nog altijd naar links van het midden. maar wel
met de mensenrechten en het milieu in het vaandel.

maar, deze lijst blijft zo nu en dan aardig om te lezen, dus ik blijf
nog maar even als jullie het goed vinden. :)

gr elma