Koescrisis: D66 blijft partij zonder kern

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Mon Jun 26 13:52:50 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kaj wrote:

> Het is zelfs erger. Mensen die ik ken die D66 in principe een warm hart
> toedragen, zeggen nu dat ze dat nooit meer zullen doen omdat ze D66'ers
> "watjes" vinden, "naïevelingen", "sukkels", "losers", "een keer blazen en
> D66 is altijd weer om", enz. enz.
>
> Helaas bevinden zich onder die mensen behoorlijk wat journalisten. Is het
> niemand bijvoorbeeld opgevallen dat Netwerk, dat nog zo enorm uitpakte met
> de VVD-lijsttrekkersverkiezingen, zover ik weet geen wóórd vuil heeft
> gemaakt aan die van D66?

Tja, Kaj, je illustreert mooi hoe mode werkt: je kijkt wat om je heen,
wat op het moment 'cool' lijkt te zijn en dat koop je dan. Gaat ook op
voor ideeën.

Tot de volgende mode. Journalisten die liever 'erbij willen horen' dan
dat ze hun werk doen, ach, wat zal ik zeggen...

Laat Netwerk nog maar eens die uitzending over euro = gulden doen, net
als toen met het EU referendum, als ze durven. Over geloofwaardigheid
gesproken...

Bart