Moddercrisis: D66-hotemetoten intervenieren opnieuw in lijsttr ekkersverkiezingen ten gunste van Van der Laan

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Jun 19 00:22:44 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin Lentink wrote:

> Er ging ook naar mijn waarneming helemaal niets mis. Er is zo af en
> toe pittig op elkaar gereageerd, maar op duidelijk /inhoudelijke/
> standpunten. Van moddersmijterij was geen sprake, of je zou moeten
> zeggen dat er door alle 7 debaters aan is meegedaan.

Er is fel gedebatteerd en niet met modder gesmeten. Wel is er weer veel
gezegd zonder consequenties eraan te verbinden.

> (knip) Als Alexander denkt dat ze het nu in december wél voor elkaar
> kan krijgen, dan heeft hij de afgelopen drie jaar niet opgelet.
> Overigens kán ze dat wel natuurlijk, door de overblijvende
> slachtoffers van Nederlands gesol middels haar bevoegdheden nu gewoon
> binnen twee weken een verblijfstitel te geven.

Het verkiezingspamflet van congres 75 in Zwolle is glashelder: generaal
pardon voor per 1/1/2003.  het is inmiddels drie en een half jaar later
en er is niets gebeurd met de kiezersbelofte. Dat maakt me link. Ook de
fractie had allang haar tanden kunnen laten zien. In dat fraaie pamflet
staat ook te lezen: "Wij verkopen geen knollen voor citroenen", en :
"Daarom beloven wij de kiezer geen dingen die we niet waar kunnen
maken". beste     Martin: ook jóuw Loesewies en haar fractie hebben deze
zaak laten lopen. Ook zij hebben de kiezers in de steek gelaten.

> Er is in de afgelopen drie jaar van een pardon niets terechtgekomen.
> Waarom niet?

Omdat D66 er geen zaak van maakte. Jij geeft de ánderen weer de schuld,
maar D66 was/is deel van dit kabinet, remember?

Hein (van het Ik Kies Hein Front...)