Peilingen 16 juni 2006

Sat Jun 17 10:32:54 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>
>M-A, kan je even iets checken, please: op de site van pol. barometer
>staat dat D66 met 1.5% 3 zetels heeft, en in jouw staatje staan 2
>zetels. Hoeveel zetels heeft D66 met 1,5%?

 Ik kijk altijd of het totaal van wat ik intik 150 is. Deze keer was
 het weer eens 151 - vandaar mijn opmerking bij het staatje. D66 was
 er duidelijk 1 teveel als men naar de overige partijen kijkt.

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL>,
>Ik weet het niet zeker Hein. Er kloppen meer percentages/aantallen niet
>zie ik.

 Ik pas het wel eens meer aan want er zitten vaak fouten in. Meestal
 gok ik dan goed. De percentages controleer ik nooit - maar ook daar
 zitten dikwijls fouten in. Doorgaans wordt de zaak na een paar dagen
 verbeterd.