Klimaatvreetster Van der Laan heeft niets met klimaat

Thu Jun 15 11:52:36 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Gisteren zei van der Laan in Tilburg,
>Van der Laan hoort te weinig over klimaatsverandering. "Als ik lijsttrekker
>wordt, wordt dat het belangrijkste punt."

 Ik meldde al dat ik LvdL hier nog nooit over gehoord had. Wat zegt ons aller
 Google daarover ?

 De Google-link die de affiniteit van LvdL met het klimaat aantoont, luidt,
     http://www.google.nl/search?q=klimaat+%28warmer+OR+kouder+OR+opwarming+OR+knmi%29+d66+%22van+der+laan%22+-staatssecretaris+-medy+-%22geestelijk+klimaat%22+-scheppen+-%22politieke+klimaat%22
 Momenteel geeft dit 59 hits (waarvan 23 dubbel) dus dat valt te overzien.

 --> Geen enkele daarvan gaat over het onderwerp dat LvdL tot haar 'belang-
     rijkste punt' heeft gebombardeerd. Ze zegt dus maar wat, in de hoop de
     stem van die D66-ers, die met windmolentjes lopen, binnen te halen.

 Marc Fluks, Amsterdam