Klimaatvreetster Van der Laan heeft niets met klimaat

Kaj Leers mail at KAJLEERS.NL
Thu Jun 15 11:55:48 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Gisteren zei van der Laan in Tilburg,
>Van der Laan hoort te weinig over klimaatsverandering. "Als ik lijsttrekker
>wordt, wordt dat het belangrijkste punt."

 Ik meldde al dat ik LvdL hier nog nooit over gehoord had. Wat zegt ons aller
 Google daarover ?

 De Google-link die de affiniteit van LvdL met het klimaat aantoont, luidt,
     http://www.google.nl/search?q=klimaat+%28warmer+OR+kouder+OR+opwarming+OR+knmi%29+d66+%22van+de
r+laan%22+-staatssecretaris+-medy+-%22geestelijk+klimaat%22+-scheppen+-%22politieke+klimaat%22
 Momenteel geeft dit 59 hits (waarvan 23 dubbel) dus dat valt te overzien.

 --> Geen enkele daarvan gaat over het onderwerp dat LvdL tot haar 'belang-
     rijkste punt' heeft gebombardeerd. Ze zegt dus maar wat, in de hoop de
     stem van die D66-ers, die met windmolentjes lopen, binnen te halen.

Ach Marc, dit valt toch gewoon onder 'agenda-setting'. Doen alle politici in verkiezingstijd. Wel
goed om te weten dat je nu nog een extra reden hebt op Hein bovenaan het stemformulier te zetten
want Hein maakt al sinds dag 1 een groot punt van milieu :-)