Atheistisch strijdster Van der Laan vond zelf 'Islamitische Zuil' uit

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Jun 14 08:13:56 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad, de kritiek van Andor Admiraal is juist, nog meer die van de
Roos: een islamitische zuil wordt puur islamistisch, en de periode waarin
de vroegere zuilen ontstonden verschilt huizenhoog met die van nu.

Lui die pleiten voor een isl. zuil zijn nog ouderwets multicultureel en
verkapte (want elitaire) apartheid-aanhangers.
hv,u
------

At 13:56 13-6-06 +0200, Aris B.