[Clueless-Meet] Re: politieke ervaring (was: Re: [Aris-Meet] Re: De phalanx van mensen die Erik van zijn stokpaardje willen gooien, groeit met de minuut. Let's keep it up.)

Thu Jun 8 22:01:35 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 8-jun-2006, at 21:21, Clueless Newbie wrote:

> Ik moet zeggen: HEERLIJK zeg, die gefilterde lijst!

Ben ik benieuwd waar jij op filtert bozo, want je reageert
op een bericht van mij!

Trouwens, nu ik je toch spreek: zou je misschien eens
een keer kunnen leren quoten?

Uit de handleiding van LISTSERV:
"Have you removed extraneous information not germane
to the discussion, such as copies of previous postings
included by your mail program or long signature files?"

Erik vdMb