walgelijk nivo Ormel, Van Baalen, Koenders

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Jun 8 21:32:44 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aris en Hein,

Wat mij ook altijd verbaasd heeft, is dat Pechtold met de auto van de zaak
(en Nova erin) naar Hengelo reed om zich daar als lijsttrekker te
kandideren. Ik vraag me af of dat wel functioneel gebruik is, maar het is
wel heel praktisch voor een kandidaat lijsttrekker om zo dwars door het land
alle bijeenkomsten te kunnen volgen.

Groet,

Tjerk