walgelijk nivo Ormel, Van Baalen, Koenders

Thu Jun 8 22:04:53 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 8-jun-2006, at 21:32, w.t. jouwstra wrote:

> Wat mij ook altijd verbaasd heeft, is dat Pechtold met de auto van
> de zaak
> (en Nova erin) naar Hengelo reed om zich daar als lijsttrekker te
> kandideren. Ik vraag me af of dat wel functioneel gebruik is, maar
> het is
> wel heel praktisch voor een kandidaat lijsttrekker om zo dwars door
> het land
> alle bijeenkomsten te kunnen volgen.

Vroeg ik me laatst ook af, omdat minister Verdonk van Integratie
op de Bouw RAI de aftrap van haar VVD-campagne hield.
Het was mij niet duidelijk wat er op de Bouw RAI te integreren
viel, dus ik heb het nagevraagd.

Maar het schijnt dat je als bewindsfiguur gelegenheid krijgt om
campagne te voeren. In die zin is het functioneel gebruik door
Pechtold.

Erik vdMb