[Aris-Meet] Re: walgelijk nivo Ormel, Van Baalen, Koenders

Thu Jun 8 14:40:08 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 8-jun-2006, at 14:29, Aris B. wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Beste Hein,

Hallo daar! Privé-berichten graag off-list. (netiquette)

> Als Muijz aangeeft dat het weer over jullie totaal afgekloven,
> herkauwde, door alle overige lijsters uitgespogen vete gaat, weet
> hij dat niemand de moeite neemt om het te lezen. Zo gaat het al 5
> jaar (diepe zucht).

Ik geef vaak genoeg aan dat we weer in het stadium van de wild om
zich heen meppende Heino zijn aangeland.

(En heb je er weleens bij stilgestaan Bernard, dat sommige mensen
die berichten graag lezen en niet meer bijkomen van het lachen?)

>   Ik ben nog zo'n optimist over het goede in ieder mens dat ik niet
> op Muiz' suggestie inga door hem weg te filteren...

Je moet beter lezen: filter Hein maar weg, heb ik gezegd.
Hein bralt immers al jaren hetzelfde. Samenvatting?

Samenvatting:

1) ik (Hein) ben geweldig
2) ik (Hein) ben integer
3) ik (Hein) heb alles volgens de regels gedaan
4) wie het niet met mij (Hein) eens is is gefrustreerd
5) Muijzenyoghurt is werkloos en hoef ik (Hein) *dus*
niet serieus te nemen.

>  Ondertussen biedt Leiden je een goede gelegenheid om je kritiek op
> Pechtold (bv. zijn misbruik van zijn positie op het Congres, waar
> ik ook boos over was) direct te spuien; en het is nog dichtbij
> Amsterdam ook...

Ja, wat jammer dat ik daar niet bij kan zijn.
Maar ik begreep dat mijn kans nog komt op 20 juni?
(Hein, waar is dat precies?)

>   Ik ben geen Rinnooy Kan,

Wat een teleurstelling. En dat vertel je nu pas, Bernard!
Laat ik nu altijd hebben gedacht Bernard dat jij Rinnooy Kan was.

> maar ook voor mij ben jij de derde serieus te nemen kandidaat,
> zeker door je brede politieke én media-ervaring...

Waaruit bestaat de politiek ervaring van Hein van Meeteren eigenlijk?
Is Hein gemeenteraadslid geweest? Wethouder? Kamerlid? Lid van
het Europees Parlement?

Mij niets van bekend.

Erik vdMb