walgelijk nivo Ormel, Van Baalen, Koenders

Aris B. B.Aris at TWEEDEKAMER.NL
Thu Jun 8 14:29:55 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hein,

Als Muijz aangeeft dat het weer over jullie totaal afgekloven, herkauwde, door alle overige lijsters uitgespogen vete gaat, weet hij dat niemand de moeite neemt om het te lezen. Zo gaat het al 5 jaar (diepe zucht).

  Ik ben nog zo'n optimist over het goede in ieder mens dat ik niet op Muiz' suggestie inga door hem weg te filteren...

 Ondertussen biedt Leiden je een goede gelegenheid om je kritiek op Pechtold (bv. zijn misbruik van zijn positie op het Congres, waar ik ook boos over was) direct te spuien; en het is nog dichtbij Amsterdam ook...

  Ik ben geen Rinnooy Kan, maar ook voor mij ben jij de derde serieus te nemen kandidaat, zeker door je brede politieke én media-ervaring...