walgelijk nivo Ormel, Van Baalen, Koenders

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Jun 8 14:44:03 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aris B. wrote:

>Beste Hein,
>
>Als Muijz aangeeft dat het weer over jullie totaal afgekloven, herkauwde, door alle overige lijsters uitgespogen vete gaat, weet hij dat niemand de moeite neemt om het te lezen. Zo gaat het al 5 jaar (diepe zucht).
>
>  Ik ben nog zo'n optimist over het goede in ieder mens dat ik niet op Muiz' suggestie inga door hem weg te filteren...

> [...]
En dat, Aris, is nu werkelijk aardig om te zeggen. Merci.
Inmiddels gaan we door met de strijd voor de gezondmaking van D66 (want
het wantrouwen binnen de partij tussen afdelingen en 'Den Haag", tussen
LB/bewindslieden en fractie, tussen kandidaten onderling is inmiddels zo
groot aan het worden dat ik als organisatieadviseur een "total
turnaround" zou adviseren, ware D66 mijn client geweest, which is not).
Als D66 zich herneemt en intern orde op zaken stelt, dan kan deze partij
als de nieuwe **liberaal democraten** in NL een groot aantal oude en
nieuwe kiezers gaan aanspreken, en kunnen we terugkeren in 2007 met een
fractie van 8 á 12 leden, een fractie die insipratie én praktische
oplossingen biedt aan een land dat democratisch én sociaal op barsten
staat.
Amen.