Kennismigranten

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.EU
Mon Jun 5 15:52:04 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fatma Koser Kaya schreef vandaag onderstaande.
Ik voldoe hierbij aan haar verzoek dit te verspreiden.

Glenn.

Beste allen,

Zoals net aangegeven heb ik afgelopen donderdag een overleg over
buitenlandse artsen gezegd dat in mijn ogen mensen zonder een
verblijfsvergunning die hier een studie volgen ook kennismigranten zijn. Ik
heb deze opmerking gemaakt, omdat ik hiermee veel luider naar buiten wil
treden. Mijn opmerking tijdens dat overleg was slechts een eerste stap.
Dankzij de inzet van D66 is het voor kennismigranten/studenten makkelijker
om naar Nederland te komen. Maar hier goed ingeburgerde mensen die een
opleiding volgen moeten weg! Dat is volgens mij de wereld op zijn kop. Ik
verzoek jullie allen om deze mail door te zenden aan iedereen die je kent.
Zodat er een kettingreactie op gang komt. Hoe groter de groep hoe sneller
er een meerderheid in de kamer hiervoor te vinden is. Zeg en verzendt het
door!!!

Groet,

Fatma

Glenn Mellonius