Kennismigranten

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Jun 5 17:31:12 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het zal wel aan mij liggen maar dit is de manier voor een regeringspartij om
een meerderheid te vinden in de kamer? De oppositie is er maar niks bij.
Dit is beleid van dit kabinet dus ook D66. Dank zij dat beleid worden mensen
de armoede ingedondert en maakt ze zich druk om degene die hier een studie
komen volgen. Volgens mij heeft ze ook sociale zaken in de kamer.
Telkenmale hoor je kamerleden van D66, vooral Lousewies, roepen dat men
volledig achter dit kabinetsbeleids staat.

Dit is dus echt de wereld op zijn kop ja.

Ger