De grote voordelen van de EU?

Sun Jun 4 12:05:53 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik begrijp het Ger,

Ik bedoel als mensen en belang bij hebben belasting en premies te betalen
voor hun eventuele ww e.d maar ook AOW (het meerendeel van de eerste
belastingschijven) dan maakt het weinig uit wat ze als vriendendienst doen.
Ze willen ook ww en zeker aow en betalen daar graag voor, dus zullen ook
genoeg wit willen doen. Nu die koppeling tussen rechten en plichten en
premiebetaling en uitkeringen vaak helemaal losgekoppeld is, hebben we er
een probleem. Bij btw zien we al dat dat op materiaal nog wel werkt, maar op
dienstverlening lastiger is, we verlagen die dan ook graag. In ieder geval
moeten we meer met de ogen van de werkelijkheid gaan kijken bij het
herinrichten van onze regelingen en premies en belastingen. Voor wat hoort
wat en over en weer wat vooral willen betekenen is heel gezond en normaal en
bevredigend voor mensen.

Fritz