De grote voordelen van de EU?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Jun 4 12:06:40 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik schreef het al vaker hier John maar een dergelijk voorbeeld werkt
hopelijk beter.
Je hoort vanuit de politiek alleen maar de grote voordelen van de EU en
durft blijkbaar nooit of maar zelden de nadelen eens te benoemen. En of men
dan op het goede been gaat staan hangt weer af van de politieke situatie of
actualiteit van het moment, zo gaat dat nu eenmaal helaas.
Heel vaak vallen hier kopietjes binnen met allerlei rare firmanamen die je
ramen willen wassen of een kapster die voor 6 euro thuis de haren komt
verzorgen, etc. etc. Het motto van een stratenmaker is tegenwoordig, ik
straat alle kleuren in het zwart.
Maar het blijft een waarheid als een koe, het maakt het goedkoper.

Ger