AHA Basta

Sat Jun 3 09:20:28 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>Punt genoteerd en nu gaan we gewoon weer over tot de orde van de dag.

 Laten we het hopen.

 Maar laten we nu niet gaan spelen dat ik verantwoordelijk zou zijn voor
 het media-offensief van de AHA-gelovigen. Ik zie dat spul alleen maar
 langskomen (ik *zoek* er beslist niet naar) en als het om het Ayanisme
 gaat, (alleen) dan kijk ik even of het waar is. En elke keer opnieuw
 blijkt het verzonnen. Dat de AHA-gelovigen zich vervolgens tegen de
 boodschapper keren, kan ik niet helpen. Dat zegt immers iets over *hen*
 en hun geloof, niet over de boodschapper.

 Waarom zien ze in AHA een soort Baghwan, waarom wanen ze dat AHA hyper-
 intelligent is terwijl ze evident zo dom is als het achtereinde van een
 koe en *helemaal niets* weet te presteren ?

 Voor de zoveelste keer: in dat laatste ben ik geintersseerd. Het zou best
 eens volkomen uit de hand kunnen lopen met die Ayanisten. En dan is het
 wenselijk dat we weten wat voor soort mensen het hier betreft (okee, het
 betreft een nieuw soort soort nazi's, ze vormen met hun idiote filosofen
 een reactie op het nihilisme in het Westen daar waar de nazi's het nihi-
 lisme uit de jaren '20 juist vorm wisten te geven - maar dat is wat kort
 door de bocht, er moet meer zijn).

 Als de AHA-gelovigen op deze lijst het daar nu eens over zouden hebben in
 plaats van mij dingen als AHA-haat, AHA-seks, AHA-fixatie toe te dichten...
 dan zijn we meteen een stuk verder.

 In de jaren '20 en '30 waarschuwden de vrijzinnig-democraten, dus mensen
 als ik, voor de nazi's van Hitler.