D66 voert liberale jihad

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jun 2 00:22:15 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Zoals jij wel eens moet puzzelen over mijn bijdragen alhier, zo moet ik dat
over de jouwe. Je schrijft bijvoorbeeld:

> De liberaal legt immers keuzes vast (ook voor anderen trouwens, kijk maar
 naar Aso).

[mr w.t. jouwstra]  Aso is een niet bestaand begrip, maar als je er het
kabinet D66-VVD-CDA mee bedoelt, dan wijs ik je er maar op, dat dat niet
liberaal is. Hoe je het wel wilt noemen, uitgaande van de bestaande
hoofdstromingen, maakt me niet uit, maar ruraal-conservatief met een vleugje
limoen, ja daar kan ik me wat bij voorstellen.