Mark Rutte nieuwe lijsttrekker VVD

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Jun 1 16:24:28 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Overigens, Kaj, D66 is niet centrum-rechts hoor. Als er één recept voor
> een slechte uitslag is volgend jaar, dan is het als de partij zich in
> die hoek laat drukken.

In een dergelijke positie kun je ook alleen maar komen verkeren als dat
een thema is waar mee je bezig wilt zijn. Dat, en binnen het huidige
verziekt format van politiek bedrijven.

Die Rutte is geen liberaal. Dat lult ie, ook dat iedereen bij de VVD een
plaats heeft. Ook dat lult ie.

Het kabinet is aan het sinterklazen geslagen (zie bericht Ger), komen er
misschien verkiezingen?  Wat een landsbestuur zeg !! Wat een politiek !!

En valt er straks ook echt iets te kiezen, of is het een keuze uit den
enen dan wel de andere kwaal? En precies zoals Rutte dat bedoeld?

Maar volgens mij dwingt geen enkele liberaal een andere tot een keuze.

Dus weg van die concentraties van macht, op de weg terug richting
democratie. Zul je zien dat het liberalisme zelf weer groeit.
Dat ik dat uit moet leggen. :))

Henk Elegeert