[Muijz-Meet] Re: D66 heeft 8 kandidaat-lijsttrekkers

Thu Jun 1 16:28:58 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 1-jun-2006, at 15:42, Ger wrote:

> Ik weet al niet meer waar overal maar dit heen en weer gewauwel
> lees ik nu al voor de zoveelste keer.
> Of maar eens een paar emailregeltjes maken of eens rondkijken voor
> een andere lijst of forum.

Ger, ik heb Hein inmiddels diverse malen voorgesteld de feitelijke gang
van zaken samen op een website uiteen te zetten.
Daar komt nooit een inhoudelijke reactie op, immer vluchtgedrag.
Jammer, want anders kon ik natuurlijk gewoon verwijzen naar de
relevante pagina's op de site in kwestie en hoefde ik niet steeds weer
op het gedraai van Hein in te gaan.

Overigens: ik heb in de subjectregel "Muijz-Meet" opgenomen.
Als je deze berichten niet wilt lezen kun je ze dus gewoon wegfilteren.

Erik vdMb