Fun facts to know and tell

Mon Jul 31 11:55:22 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ben het erg met je eens, Mark,

Met je realistische benadering, feitelijk en oorzaak en gevolg, i.p.v. goed
en fout.

Een vriend stuurde een link van "zomaar" een voorbeeld van misbruik van de
UN.
Zo zullen er vele voorbeelden zijn in elke oorlog, over en weer. Truuks,
linke soep, angst.

Fritz van Rikxoort

Israelis and friends:
Here's the real implication of the so-called "UN peacekeeping force". We
must keep this in mind when talking about deploying a UN mission in south
Lebanon.

A somewhat shocking (yet not surprising?) video of UN's role in the middle
east:

UN ambulance picking up terrorists in Gaza Strip
http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/2006/07/un_skullduggery.html

Please keep forwarding - let people know what some of their tax money
finances.