zuurpruimen

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Jul 15 01:09:12 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart,

Eigenlijk ben ik het met je onderstaande bericht wel eens, de overheid slaat
bepaaldelijk door in haar streven ieder mogelijk risico te willen
controleren. Ik kan me een uitzending van Nova, Zembla of Nova Zembla
herinneren, waarin een deskundige onder de ogen van de camera een
biometrisch paspoort vervalste: het bleek kinderlijk eenvoudig. Ik stel een
duidelijke, heldere actie voor: iedereen gaat glimlachen op zijn pasfoto, al
dan niet versierd met pet, hoofddoek, stofdoek of glimmende spiegelbril (die
laatste het liefst zo eng mogelijk, alsof je wielrenner bent en vol zit met
Epo, wat ook weer moet kunnen volgens mijn grote vriend Mart).

Te Rusten,

Tjerk