'Jact open op Verdonk'

Kaj Leers mail at KAJLEERS.NL
Thu Jul 13 18:15:49 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Daar komt nog bij dat de mensen die het overleefd hebben in Stadskanaal nog
>steeds wachten op een behandeling.
>Men kan er niet aan beginnen omdat men sinds de brand nog wacht op een
>antwoord van Verdonk.
>Niet alleen waren er dus 11 doden te betreuren maar ze laat de overlevenden
>ook nog steeds stikken.

>Wat een minister zeg.

Over cynisme gesproken, he Hein? ;)

En dan aaaaaaal die mensen die Verdonk *ZO'N* (steekt duim op) tof wijf vinden.

Er zijn van die rechtse hersenlozen die bleren dat ze het land zullen verlaten als er straks geen
rechtse regering met Verdonk erin komt.

Nou, als die kaalkopjes via Verdonk c.s. weer aan de macht komen, zou ik tegen Noord-Korea willen
zeggen: oefen maar op ons...

Kaj