'Jact open op Verdonk'

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Jul 13 18:06:18 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Daar komt nog bij dat de mensen die het overleefd hebben in Stadskanaal nog
steeds wachten op een behandeling.
Men kan er niet aan beginnen omdat men sinds de brand nog wacht op een
antwoord van Verdonk.
Niet alleen waren er dus 11 doden te betreuren maar ze laat de overlevenden
ook nog steeds stikken.

Wat een minister zeg.

Ger