D66-Ede Lousewieserig tegen ambtsgebed

Kaj Leers mail at KAJLEERS.NL
Tue Jul 11 21:03:41 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Nee, dat zou vreselijk zijn. Legt u nog eens voor deze lijst >helemaal uit wat er is gebeurd met die stichting. Het is >belamgrijk dat mensen dat weten. Dus neem de tijd, en leg >het nog eenmaal helemaal uit, liefst
>in chronologische volgorde.

Mag ik hier even met de mij zo bekende nuance proberen een stokje te steken voor de zoveelste, doodvermoeiende kinderachtigheid tussen u beide?

Komt 'ie:

SO-DE-FLIK-KER OP met jullie eeuwige gebazel over de een of andere stichting. Gaat beiden naar een boksring, waar u ook geen publiek zult aantreffen, en vecht het daar saampjes uit.

Dank,
Kaj