D66-Ede Lousewieserig tegen ambtsgebed

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Jul 11 21:28:54 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kaj Leers wrote:

>SO-DE-FLIK-KER OP met jullie eeuwige gebazel over de een of andere stichting.

Excusez, maar die stichting is voor míj verleden tijd, mijnheer Leers.
Dus u bent bij mij aan t verkeerde adres. Maar mag ik uit uw reactie
opmaken dat u niet geïnteresseerd bent in het héle verhaal van de Heer
van den Muijzenberg? Ik weet zeker dat de meerderheid van deze lijst er
wèl graag naar luistert.

> Gaat beiden naar een boksring, waar u ook geen publiek zult aantreffen, en vecht het daar saampjes uit.

Nee, dank u. Ik heb belangrijkere dingen te doen in mijn schaarse vrije
tijd.
geheel de uwe, H.