D66-Ede Lousewieserig tegen ambtsgebed

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Jul 11 12:48:23 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Huh? Die daar helemaal niet wonen? Lijkt mij toch ook dezelfde gemeente?
Er zullen nog wel meer dingen zijn die in een stad voorkomen en niet in de
dorpen eromheen. Heb je daar ook vragen bij of soms juist jaloers?
Gedomineerd door mensen die buiten de kern Eden wonen? Of hebben ze er
gewoon een meerderheid?
Met deze opstelling is het toch niet raar dat juist die mensen( die
dominanten) niet op D66 stemmen. Zo houdt je dus zelf die dominantie in
stand.
Die meerderheid is er eenmaal dus het voorstel zal wel weer gebakken lucht
blijken en gaat men over tot de orde van de dag.

Ger