LvdL legt het allemaal nog eens uit...

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Jul 9 15:39:23 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kaj wrote:

>(knip)  Er zijn net zoveel mensen die de
>rechte rug van D66 steunen. Ga liever af op peilingen waaruit kennelijk
>blijkt dat meer mensen de schuld van de val bij Verdonk leggen dan bij D66
>en Van der Laan. En dat is ook gewoon zo.

Ook ik zou graag de Rechte Rug steunen, als ik die kon ontwaren. Maar ik
zie een Brinkhorst die iets anders vertelt dan Van Der Laan, die weer
iets anders vertelt dan Pechtold. Ik zie een kabinet dat wél met een
mond beleed dat er geen chantage is uitgeoefend op AHM, terwijl Pechtold
beweert dat die chantage wèl is uitgeoefend, tegen Brinkhorst in die
erbij was en alles ontkent. Dat is toch allemaal niet zo Recht? OK, het
kabinet is gevallen, op de pressie-verklaring van Verdonk. Dat is een
feit, en het is goed dat dit kabinet is gevallen. Ook ik ben blij dat
dit kabinet EINDELIJK is gevallen. Maar Rechte Ruggen, nee, ik kan die
niet ontwaren. Voor jou en al die anderen ben ik blij dat jullie die wèl
kunnen zien.