LPF en van As

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Jul 4 15:37:13 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 4-jul-2006, om 15:22 heeft <mail at kajleers.nl> het volgende
geschreven:

> Het lachen is al begonnen.
> CDA en VVD ontkennen het natuurlijk ten stelligste maar zoals het
> parlementaire rapaille *KUCH*
> journaille (sorry) het al stelt: Balkenende-III wordt gewoon een
> soort Balkenende-I in een nieuw
> jasje.  Dus CDA-VVD-LPF, klaar.

ach, ze hebben maar een paar maanden de tijd.
genoeg om de verwende domme kiezer vol te stoppen met snoep

> En dan kunnen Rutte en Balkenende nog zo hoog en laag springen, dit
> is de perceptie die vanaf deze week zal ontstaan en niet meer weg
> zal gaan ook.

hopelijk niet nee
duimen dat er genoeg kiezers zijn die kunnen lezen en onthouden

> Hoeioei... Balkenende met Verdonk en de LPF, dat wordt een
> hilarische verkiezingscampagne. Ik ga me
> ook bescheuren als het LPF de komende maanden ineens gaat claimen
> dat het met Nederland beter gaat
> dankzij hun samenwerking met CDA en VVD.

jazeker, dit kunnen vvd en cda nu al weten
en het gaat hun stemmen opleveren. :(
d66 blij dat ze in de oppositie zitten kwa campagne?

> Dat gaan Rutte en Balkenende vanwege de beeldvorming echt
> niet trekken maar ja, ze kunnen de LPF niet te hard schofferen want
> dan trekt die partij de steun
> weer in.

zo is dat. ze stellen zich chanteerbaar op met een club die niet vies
is van een potje chantage.

bah gr elma