LPF en van As

Kaj Leers mail at KAJLEERS.NL
Tue Jul 4 15:22:15 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>het is beter om je te laten verleiden tot meedoen door de Boss van
>het cda als je weinig scrupules hebt en nauwelijks een programma op
>papier, dan als je het ernstig meent in de politiek.

>we gaan nog lachen.
>ik hoop d66 helaas zonder al teveel kiespijn

Het lachen is al begonnen.
CDA en VVD ontkennen het natuurlijk ten stelligste maar zoals het parlementaire rapaille *KUCH*
journaille (sorry) het al stelt: Balkenende-III wordt gewoon een soort Balkenende-I in een nieuw
jasje.  Dus CDA-VVD-LPF, klaar. En dan kunnen Rutte en Balkenende nog zo hoog en laag springen, dit
is de perceptie die vanaf deze week zal ontstaan en niet meer weg zal gaan ook.

Hoeioei... Balkenende met Verdonk en de LPF, dat wordt een hilarische verkiezingscampagne. Ik ga me
ook bescheuren als het LPF de komende maanden ineens gaat claimen dat het met Nederland beter gaat
dankzij hun samenwerking met CDA en VVD. Dat gaan Rutte en Balkenende vanwege de beeldvorming echt
niet trekken maar ja, ze kunnen de LPF niet te hard schofferen want dan trekt die partij de steun
weer in.