verraad!

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Sun Jul 2 13:43:30 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik kan de pagina om de een of andere reden niet openen maar ik ga ervan uit
dat het 't voorpagina-artikel in de papieren versie van gisteren betreft.

Tsja, of het waar is... SMSjes hebben de nare eigenschap te blijven bestaan
in het telefoongeheugen. Zelfs als je het SMSje delete, is er nog zoiets als
een logboek in het mobieltje en zelfs als je dat leeggooit, valt in ieder
geval altijd te achterhalen wie naar wie SMSjes stuurde bij de provider.
Maar het gaat om mobieltjes van ministers dus we zullen het nooit weten.

De Frankfurter Allgemeine Zeitung van gisteren weet de cricis in ieder geval
aan Balkenende. FAZ concludeerde dat Balkenende de rol van
minister-president gewoon niet aankan :-)

Maar inderdaad, de komende week kunnen we misschien nog rekenen op
goodwill - noem het de wittebroodsweken - maar D66 moet dus wel met een
sterk, eigen verhaal komen. Want we zitten dus tussen de kleintjes in en als
er niet snel een forse opgaande lijn in de peilingen komt, staat Pechtold
straks tussen Rouvoet, Van der Vlies en Halsema in tijdens de debatten en
niet tussen Rutte, Bos en Balkenende.

Dus, Bert, ik ben zeer benieuwd naar de strategie voor de komende maanden.
Die hebben jullie toch wel?

Chrs,
Kaj