van de underground

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sat Jul 1 09:04:40 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik wil aan deze idiotie helemaal niet meedoen. Maar er
zijn nu 3 zaken gepasseerd waarom het kabinet had
moeten vallen. 2x de kroonjuwelen betreffende en een
maal verweggistan. En uitgerekend over AHA laten
jullie het kabinet vallen. Dit is wel verreweg de
minst logische reden van de 4, en 1200 e-mails over
wie er lijsttrekker wordt van een partij die zichzelf
ten gronde richt.
Joris there is no way to give this pig a pretty face.
"druppels of geen druppels".
Dat overigens nergens op slaat....
Meer zo van "every need got an ego to feed"!

dirkie die zich nog steeds de beroerte zit te lachen,
speciaal als je zo'n soort NOVA programma ziet waar
het hele schorem stuk voor stuk mag 'aanzitten' om
zijn/haar visie te geven. Politieke leiders? Het
lijken meer deelnemers aan een zwaarwichtige klucht.
Waar een klein land nog kleiner in kan zijn...
Mijn got woorden schieten te kort.

--- Joris van den Wittenboer <jwittenboer at home.nl>

http://mail.yahoo.com